21 February 2015

Fruit Cocktail

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hey guys. Beberapa hari ni aku tak sihat. Hari ni pun tak berapa sihat lagi tapi masih jua gagahkan diri nak update blog. Hehe. Nak dipendekkan cerita, aku pengsan kat pasar. Hahahaha. Kelakar jugak sebenarnya. Headache and low blood pressure.

Sebelum cuti tiba ke penghujungnya, aku nak makan puas2 sebab nanti dah balik kolej susah nak dapat makanan sedap2. Sebab teringin sangat nak makan koktail buah-buahan, so campak saja satu tin fruit cocktail, satu tin susu cair dan ais. Siap!





Kat rumah ni takda orang so aku sorang je yang habiskan semua. Hehehe. Fruit cocktail ni lagi sedap kalau guna buah-buahan sebenar. Buah yang fresh contohnya tembikai dan epal. Rasa dia 100 kali lagi sedap dari cocktail yang kat dalam tin. Masa dinner persatuan sem lepas, my classmate ada buat fruit cocktail dengan buah sebenar. Memang terbaik lah. Best sangat.

My friends kalau buat cocktail, dia tambah susu pekat. Tapi disebabkan aku tak suka manis, so simple je lah stepnya. Hee.

Sekian.



4 comments:

  1. wah. memang nampak sedap. selalunya campak2 buah2 dalam tin tu dalam sirap. kekadang makan macam tu je. hahaha. :D

    ReplyDelete
  2. wahh sdapp tuu.. letak puding lg sdap ni.//keke

    ReplyDelete
  3. janngan lupa mam ubat tw. smoga cpt sembuh ^^

    ReplyDelete
  4. betul tu..guna yg fresh lagi sedap dr dalam tin tu..

    ReplyDelete

Drop your comments :)