23 April 2013

Saya Mintak Maaf !

Assalamualaikum..




Dear all my readers, saya buat entri ni ditujukan khas untuk kawan saya. Saya nak mintak maaf, ber-banyak2 maaf andai saya ada mengata, menyindir or apa2 je lah. Saya buat macam tu bersebab. Saya sakit hati. Yes, I'm just a normal human. Ada hati dan perasaan. ;)

Saya tak boleh diam, bila kawan2 cakap bila baca blog awak tetiba cam mirip gaya saya. Saya pun tak faham sebenarnya. Maybe, kita kena terima yang kita ada persamaan. Macam tu ke ?

Saya tak nak gaduh2 ke apa. Kita satu sekolah, satu daerah, satu negeri. Takkan nak gaduh sebab benda kecik ni. Awak mungkin tak kenal saya dan saya pun tak kenal awak. Tapi saya macam tak boleh terima first time saya tahu awak buat account twitter, pas tu saya baca bio awak. Kenapa cam nak sama dengan saya punya bio. Masa tu ada la kira macam kita tulis "suka pink, suka hello kitty, suka teddy bear". Lebih kurang macam tu la.

Sebab tu juga la, saya tukar blog saya yang dulunya warna pink jadi sky2 blue ni. Sebab saya rasa "awak ni kenapa, nak tiru saya ke apa". Kebetulan masa tu awak pun ada blog warna pink jugak. Saya pun macam tak nak la sama.

Lepas tu ada satu hari tu saya update status kat twitter pasal lirik lagu Taylor Swift. Tetiba saya baca awak pun tweet jugak. Macam hampir sama. Saya pun pelik la, awak ni selalu ke stalk saya.

Dan macam2 lagi la, awak buat saya rimas. Maaf lah saya mengaku kat sini. Tapi tu dulu, sekarang saya rasa kita kena terima kenyataan yang kita memang ada banyak persamaan. Terlalu banyak. 

Ada jugak yang cakap maybe awak saja nak tengok saya macam mane sebab saya ni ex-bf awak yang sekarang. Saya terpaksa mengaku kat sini sebab nak settle kan masalah kita. Tapi saya harap tak macam tu. Lepas tu link blog awak selalu ada kat blog saya. Kira macam top referral la. Saya pun agak la awak selalu stalk saya sebab blog saya ada dalam bloglist awak. Takkan orang lain kot nak klik masuk blog saya. Mesti awak. Tapi saya dah tanya awak, awak cakap awak just suka baca blog saya. Oke, saya on je. :)

Dan awak jangan la sampai nak delete blog ke apa just sebab saya. Saya rasa bersalah kalau awak buat macam tu. K lah, SAYA BETUL2 MINTAK MAAF KAT AWAK. Saya harap masalah kita ni tak melarat. Cukup sampai sini je. 0-0 k. :D

Please forgive me Dayah. Saya harap sangat masalah kita ni sampai sini je. Saya hormat awak sebagai kawan satu sekolah saya. Kbye.




9 comments:

  1. no hal aein..dah maaf dah.. :D bkn gpow..dayah jadi xsedap ar bila owg oyp g2..aein tweet pom memey dayah serow aty..dayah senyap jh,op selagi mmpu..tpi mrin tuw dayah ase "bkpow ngn aein nim" dayah twu dayah bwu jh dlm dnia blogger nim..wordless pom dayah biol kan..xleh np beo..tpi mohon tunjuk ajar..tpi oke..btw blog aein best..sedap baca..Maaf seribu kali jugak..sy pom respect awk :D

    ReplyDelete
  2. @nur hidayah : Oke lah Dayah. Aein harap sampai sini je k. Ain minta maaf. :)

    ReplyDelete
  3. wah..dah edit baru..lawa2..kemas..cantik..comel..hehe yang penting biru tetap di hati.. ^^

    oh..kebetulan yang tak sangka..benda mcm ni selalu tjadi.. :)

    ReplyDelete
  4. saya suka blog awak. cantik dan kemas. hehehe. penulisan pon best^^

    ReplyDelete
  5. @Miera Violet Yeah awak ! Kita tak nak gaduh2 kan ? =D

    ReplyDelete

Drop your comments :)