13 March 2013

Selamanya Tetap Kawan

..Assalamualaikum..

Hey hey sweety and hensemy..
Semalam aku pergi dating ngan kekawan.. Best ahh ! Lama tak jumpa.. Rindu gila ^_^ ..Tak nak cakap banyak.. Layan gambor je lah :p


#My friend, sunyi sepi hidup kalau tak da dia.. Sayang kau ketat2 Mimi ^_^


#Segala rahsia, suka dan duka.. Dia lah yang sudi mendengar.. Kah2.. Najihah, thanks belanja kita makan KFC yawww.. ( Kau kerja tak pe banyak duit.. Ehehe :p )


#Makan je kerja kau.. Love you cutie :D


#Both of them are my bestie.. Bestie Love Forever :D ..Hidup aku tak ceria kalau tak de korang berdua..

Thanks sudi jadi kawan aku.. Semoga keputusan SPM kita gempak gah giler ! Dah macam tagline komik G3.. Kih2.. :p

Jap2.. Pic aku tak de ke ? Hehe.. Dah aku yang snap gambar, tak de lah.. Wehehee.. Ada sebenarnya, tapi aku duk sebelah tingkap.. Muka aku pun tak nampak.. Nampak cahaya jerk.. Tak caya tengok bawah.. Hehe


#See... Blur2 gitu.. :p

My best time have gone,
From laughter to memories,
My bestfriends have gone,
From friend to family.

..Sekian..




7 comments:

  1. lain dh muka mimi sikit2. hehe~

    ReplyDelete
  2. @Mimi Azreen : perasan celop kau tot :p

    ReplyDelete
  3. @Miera Violet : eh2, kenal mimi ke ?

    ReplyDelete
  4. Seronoknya dapat makan dengan kawan-kawan. I miss these moments. :)

    ReplyDelete
  5. tntg shbt

    http://seindahnostalgiasemalam.blogspot.com/2013/03/bingkisan-untuk-seorang-sahabat.html

    ReplyDelete

Drop your comments :)