27 March 2013

Eh kawan lah ^_^

..Assalamualaikum..

Hai hai awak awak dan awak.. Rindu saya tak ? :p Hei hari ni aku happy sangat dapat jumpa kawan sekolah rendah.. Actually hari tu dah buat Reunion.. Ni kira yang second time la.. Best ahh, semuanya kawan aku sponsor.. Baik gittew kau kawan ^_^ Tak nak la cakap banyak.. Aku ni bukan rajin sangat nak taip2 ni.. Hihi..  So, kita layan gambar keyh..




Seekor kumbang di antara bunga2 yang cantik lagi lawa.. Cun gitu.. Termasuk aku.. Haha.. Dari kiri, Aishah, Jannah, Faiz and Saya !


Shera and Faiz..


Geng2 yang menggila :p Ikhwan, Syahmi and Luqman..


Ada sebab kawan aku ni kenyit mata.. Nak cover something.. Haha.. Hei, dia kawan baik saya lah.. Dari kecik sampai la sekarang.. Tetibe teringat selalu jalan kaki bersama pergi tadika.. Nice memory.. Kawan selamanya.. Adie..


Faiz and aku.. Sweet tak sweet tak..? Haha.. Aku upload pic ni kat facebook.. Faiz yang suruh oke sebab nak kasi jelez dia punya crush.. Haha.. Mesti ada yang ingat aku couple ngan dia nanti.. Kah2.. Kami hanya kawan okeee..


Adie and Madi Aqil :)


Cantik kan view kat belakang tu.. :) Aishah, Jannah and Ina


Hebat kan persahabatan kami.. Dari sekolah rendah.. Darjah satu sampai darjah 6 satu kelas.. Lepas UPSR, masing2 bawak haluan.. Belajar sekolah lain2 and then kami jumpa balik lepas SPM.. Berkat ada group kat Facebook.. Terima kasih la Facebook :p


Sukanya dia !


Candid :)


Abang Wan yang kacak.. ;p


Kami lagi kami lagi..


Kawan baik..


Bukan gay okee.. Lama tak jumpa cam tu la jadinya.. Kenyit mata :p

Banyak lagi gambar.. Dah malas la nak upload.. Cukup lah sekadar kenangan di blog aku.. Nanti suatu hari bila aku dah tak da, dapat korang lepas rindu kat sini.. Haha.. ^_^


Dan ini aku @ saya.. Si empunya blog.. Hihi :p

"Friendship isn't about whom you have known the longest.. It's about who came and never left your side.."

..SEKIAN..



4 comments:

  1. hohoh..mesti best kan jumpe kwan2 mse skolah rendah :)

    ReplyDelete
  2. ala. .bestnye jmpa kengkawan. . :D rndu kwn kite. . :(

    ReplyDelete
  3. @nur hidayah : yep2.. best sgt !

    ReplyDelete
  4. @ ❤ Si Budak Vanilla ❤ : jumpa la kawan awk tu .. hihi

    ReplyDelete

Drop your comments :)