27 December 2012

Terang Bulan Mentari Malam

..Assalamualaikum..

Halo Halo and Hye adik manis, kakak cantik dan abang kacak ! Pekabo ? Sihat ? Yeah,, hope so lah.. Tak macam aku nie.. Deman.. Uhuks =.="

Berbelit semacam je tajuk entri aku hari nie.. Hehe :D Tadi aku duk termenung luar rumah.. Tetiba nampak bulan.. Fuhh,, cantik amat ! Al maklum lah,, area Besut, Terengganu nie kan banjir.. Jarang sangat la kalau nak tengok bulan bintang nie.. Tapi rumah aku tak naik air pun.. Ohohoho.. Orang Besut cakap "dok naik air boh" wakaka :p 
Oke lah.. Straight to the point, aku pun snap la pic.. Tak de lah cantik mana pun.. Tengok bawah, layan gamar !



Amacam ? Tak da la cantik mane pun.. Aku snap guna SAMSUNG GALAXY CAMERA.. Perghh! Canggih woo.. Promote sikit.. Haha.. Tipu je.. Mane la mampu aku nak beli.. Kalau dapat,, fuhh.. Tak tergambar dengan kata-kata.. Hek2.. Guna Samsung camera jerkk.. Tak de la sampai ber-galaxy bagai =.="



Terang bulan mentari malam.. Menyinari seluruh alam.. Meroyan



Bulan purnama sungguh bulat,
Aku rasa nak makan coklat..
Hahaha.. Tak pandai berpantun -____-

Bulan ada satu je.. Mungkin tak kalau kita tengok bulan, dia tu pun tengok bulan jugak.. Whoa.. So sweet !

Aku rasa nie last entri untuk tahun 2012.. Lepas nie maybe aku dah tak boleh online lagi.. Kalau online pun,, hari minggu je.. Sorry to my readers, aku terpaksa pergi.. ( bajet ada ramai readers ) Kah2..

13 Safar 1434.. Akhir kata,, Selamat Tahun Baru.. :D

Love all the way !

..Sekian..
Written by : aein domok


No comments:

Post a Comment

Drop your comments :)